fryzury dla dziewczynek w wieku 10 lat

       

Podobne


Euro 2012

Temat: Im dłużej żyjesz, tym krótsze włosy noś?
scielam wlosy na "wypuszczona warunkowo" jakies 10 lat temu i od tej pory nie ma sily zebym je znowu zapuscila - kiedy dochodza do ramion (moje wlosy rosna 15 cm w ... do rozmrazania okien samochodu w zimie ;) nie wiem czy to kwestia wieku, ale fakt ze jako mloda dziewczyna lubilam nosic dlugie wlosy, byc moze nosilabym je do dzis gdyby nie to nagle sciecie przed dekada - nowe doswiadczenie, ktore zmienilo moje podejscie do fryzury chyba na reszte zycia
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,650,65626552,65626552,Im_dluzej_zyjesz_tym_krotsze_wlosy_nos_.html



Temat: na forum URODA tez pytam.
Z moimi włosami to jest dziwna historia, do 5 roku życia miałam krecone, później przez 10 lat proste, w wieku 15 lat miałam do pasa i jak je ścięłam tak do ... że są krecone i nawet jak rosły nierównomiernie to nie było widać. Ty jesteś bardzo ładną dziewczyną i widziałabym Ciebie w dłuższych, bardziej kobiecych włosach:-) Bo ta fryzurka, którą teraz masz,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,650,76438903,76438903,na_forum_URODA_tez_pytam_.html


Temat: swap party - impreza z wymianą ciuchów
ilość ciuchów 'vintage' z innej szafy. Byłoby kilkanaście dziewczyn. Do tego serwowane drinki (być może gratis), jakieś przekąski. Można też skorzystać z usługi fryzjerskiej za mniejszą opłatą niż w salonie. Wstęp na taką 'imprezę' byłby płatny ok. 20zł z tym, że wychodzicie z niej z co najmniej kilkoma nowymi ciuszkami:)) i nową fryzurą. Miejsce: Warszawa, może Rembertów. Wiek 'imprezowiczek': chciałabym, żeby były w podobnym wieku, żeby dobrze czuły się w swoim gronie: 20-30 lat. Jestem jednak otwarta na inne propozycje. Dajcie znać czy jesteście zainteresowane! Pozdrawiam, K.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,650,93197390,93197390,swap_party_impreza_z_wymiana_ciuchow.html


Temat: Czy majac 20kg nadwagi....pytania do facetow
z chudym tylkiem i wiecznie ponura mina. Czesto widze okragle kobiety, ale ladne, rozesmiane, z zadbana fryzurka, makijazem, ladnie ubrane, pewne siebie... Uwierz mi, urok osobisty dziala, a faceci z wiekiem...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,150,7576641,7576641,Czy_majac_20kg_nadwagi_pytania_do_facetow.html


Temat: Fryzjer męski w Olsztynie
od gostka w MOIM wieku chca 10 zł, ale zawsze daje 2 zł więcej, może dlatego mnie pamietają (i moja ha ha fryzurę)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,64,58690657,58690657,Fryzjer_meski_w_Olsztynie.html


Temat: W jakim czasie wypadło wszystko? Jak zachowac brwi
Weteranka, dziewczyny, no to mamy podobnie. Ja też borykam się z łysymi placami od dzieciństwa, zaczeło się jak poszłam do szkoly w wieku 7 lat, teraz mam 34. Tylko u mnie ... chustke na cala głowe (& klasa - to byl najgorszy stan) a czasem wszystkie odrastały. Wtedy do 8 klasy poszłam juz z extra krótka fryzurką odrosnietych włosów na całej głowie. Potem w liceum znowu różne sposoby aby zakryc pare placków , ale ogólnie było OK. Mialam tez ostatnie 10! lat kiedy mialam naprawde mało placków lub wcale, ale ogólnie na zdjeciach to ... wygladam strasznie, ale jakis cien akceptacji siebie łysej musi w nas być! U mnie jeszcze wszyscy są w szoku ze po tych 10 latach wyglądania normalnie, z burzą włosów - teraz...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23908,94922071,94922071,W_jakim_czasie_wypadlo_wszystko_Jak_zachowac_brwi.html


Temat: maluszki wrześniowo-październikowe 2002
Cześć dziewczyny! Nie mogę nadrobić zaległości w czytaniu Waszych postów. Co przeczytam kilka, to już za moment mam kolejne do nadrobienia... A miałam tylko jeden dzień w "przerwie" ))))))) Magda, czy ... jakieś fajowe namiary nad nasze morze??? Najlepiej w domkach letniskowych dla 4 osób dorosłych i 3 dzieci w wieku - 2,3,4 latka. Na forum wakacje były propozycje, ale ceny ... kosmos!!! Fryzurka... Karolek był już strzyżony 2 razy. Za każdym razem robi to mój mąż. Tak, tak, nie pomyliłam się. Ma taki talent. Na naszej stronie jest moje dzieciątko przed i po ... upomnieć się o wsparcie moralne, prawda?!?!?! )) Aniu, nie masz się czym przejmować (jeśli chodzi o przyrost wagi Patryka). Mój Karolek przez 3 miesiące przybrał tylko 10 dag, a przez kolejne...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,573,5089893,5089893,maluszki_wrzesniowo_pazdziernikowe_2002.html


Temat: CZy Iwonetta Szymalla była dziś rano trzeźwa?
stroju i z fryzura a la Pawiak miedzy nia, a wyraźnie lubiana przez Iwonke pisarka - dla niezorientowanych dodam, że w większości przypadków jest tak, że tłumacz siedzi poza planem i ... pewna jest siebie, głowa lekko pochylona w tył, iwona pełnym entuziazmu głosem wali wykład 10-minutowy nt tego jak wspaniałe sa ksiażki Jeanne i jaka jest generalnie fajna, zadaje pytanie w stylu "czy zgadza sie pani ze mna, że jest pani zajebiście fajna" - Jane odpowiada, Urbanówka robi notaty, aż papier furczy, jezyk wystawiła z boku ust swoich nad wiek zwięgłych, praygryzła go...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,14,12821219,12821219,CZy_Iwonetta_Szymalla_byla_dzis_rano_trzezwa_.html


Temat: Wszedzie te SEX BOMBY, jak mam z tym zyc :-(((
... chodzi o wygląd, strój czy fryzurę ... Pozdrawiam i liczę, ze napiszesz jak Ci idzie walka z kompleksami i z zazdrością :) Głowa do góry Korka PS. Zdjęcia modelek przed i...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,210,3691468,3691468,Wszedzie_te_SEX_BOMBY_jak_mam_z_tym_zyc_.html


Temat: Dzieciaczki z lipca 2004
... jakoś już równo osiągają. Pamiętam jak Oskarek siostry i Gosia szwagierki byli w takim wieku to Gosia była jak sprężyna, wszystko robiła wczesniej niz oskar a była 2,5 miesiąca młodsza, a...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,573,14243945,14243945,Dzieciaczki_z_lipca_2004.html


Temat: NIE !!! dla Turcji w Unii Europejskiej
tamtego okresu. Przepraszam, ale w Polsce wowczas byloby to nie do pomyslenia. Tak sie zaczynal proces laicyzacji Turcji, 80 lat temu. W latach 60-70-tych kobiety chodzily w mini, nosily natapirowane fryzury ... mozgu w tak wczesnym wieku jest to zabronione, do szkol koranicznych mozna sie dostac dopiero po 10 latach nauki w szkole powszechnej. Turkow jest w tej chwili niewiele ponad 60 mln + 10 mln za granica ( z ostatniego spisu powszechnego, z bodajze 2001r, aaa... i mnie tam wliczono i pewnie kilkaset tysiecy innych cudzoziemcow z dwoma paszportami ;)). Polakow jest ok. ... kobiet), jest bardzo duzo do zrobienia. Sami Turcy oceniaja, ze najwczesniej uda im sie wejsc do Unii nie wczesniej niz za 10 lat.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,660,18479611,18479611,NIE_dla_Turcji_w_Unii_Europejskiej.html




Sitedesign by AltusUmbrae.